Щоб зробити дитину розумною і розважливою,  зробіть її міцною й здоровою: нехай вона працює, діє та бігає. Нехай вона постійно перебуває в русі.

Ж.Ж. Руссо

 

Особливістю формування змісту навчання кадрів для сфери туризму є орієнтація їх на нерозривність теорії і практики, що потребує постійного вдосконалення компетентності професійної підготовки.

Першими кроками у практичних заняттях з туризму, що стали вже обов’язковими, студенти спеціальності 242 «Туризм та рекреація» розпочали вивчення основ теорії різновидів спортивного туризму, оскільки спортивний туризм – це невід’ємна складова професійної підготовки. Спортивний туризм – це шанс перевірити себе на міцність, продемонструвати свої лідерські якості і вміння працювати в команді.

23.09.2023 р. на базі центру туризму (Закарпатський обласний палац дитячої та юнацької творчості «ПАДІЮН») фахівці-практики Кочан Василь Михайлович (викладач туристичних дисциплін, інструктор зі спортивного туризму ІІІ-ї категорії), Кононенко Ольга Володимирівна (КМСУ, керівник туристичних гуртків за напрямами – туристичне краєзнавство, скаути-туристи, гірські рятівники), Самсонов Олександр Сергійович (член Закарпатської обласної Федерації спортивного орієнтування, керівник туристичних гуртків за напрямами – скаути-туристи, велотуризм, гірські рятівники) ознайомили студентів з масовими видами спортивного туризму, теоретичними основами вмінь і навичок необхідних для роботи у сфері рекреаційно-спортивного та оздоровчого туризму.

Мета практичних занять – це формувати практичні навички самостійного стилю мислення, застосовувати набуті знання у сфері професійної діяльності і особистого самовдосконалення, розуміти необхідність вести здоровий спосіб життя, усе це –  невід’ємні складові професійної туристичної підготовки здобувачів освіти нашого коледжу.

Василь Кочан, к. філос. н.,

викладач туристичних дисциплін коледжу